برنامه آن شب مانور شهری بود. نا خواسته تیرش، یک چراغ روشنایی را شکاند. تا صبح به خودش می پیچید، می گفت:« می ترسم امشب بمیرم و این حق به گردنم بماند!»
صبح اول وقت، رفت برای پرداخت پول چراغ تا چیزی از بیت المال به گردنش نباشد.
(هدیه به شهید محمد مهدی علیمحمدی صلوات- شهدای استان فارس)

شهید محمد مهدی علیمحمدی
تولد: ۱۳۳۸/۱۰/۲۹اقلید
سمت: فرمانده پادگان امام سجاد اقلید - فرمانده گردان کوثر لشکر المهدی(عج)
شهادت: ۱/۱۱/۱۳۶۵ - شلمچه کربلای ۵
خاطرات بیشتر به زودی در کتاب "علمدار عصار" جلد دهم از مجموعه شمع صراط
 و http://shahidalimohammadi.blogfa.com/